پشتیبان آنلاین

جیدرولر

لیفت،صورت باجیدرولر

 استفاده از جیدرولر

استفاده از جیدرولر به مرور زمان باعث آرامش وکاهش درد سردرد تون می شود.
اگه سردرد های میگرنی دارید به مرور،تسکین پیدا می کند. صورت رولیفت میکند.
باعث جوان وشاداب شدن پوست صورت می شود. پف صورت و دورچشم رو به مرورکاهش می‌دهد. پوست صورتبه مرور استحکام بافت پوست پیدا می کند.

استفاده از جید رولر باعث می شود،گردش خون در زیر پوست صورت بیشتر بشود و صورت به سمت شادابی وجوانی برود،این وسیله کمک می‌کند.
استفاده ازجید رولر مشکلاتی مانند: تیره شدن:حلقه‌زدگی، پف کردن اطراف چشم رو برطرف کند.
استفاده از،جیدرولر باعث افزایش گردش خون می‌شود، به صافی پوست صورت هم کمک می‌کند؛ با گردش خون زیر پوست، به مرور چروک‌ها و خطوط ریز را از بین می‌برد.
وباعث می شود تا دیر تر به سمت پیری بروید و جوان تر خواهید ماند

 

 

 

 

چطور از جیدرولر استفاده کنیم؟

 

شما می توانید جیدرولر را برای کاربردی ترشدن در یخچال نگه داری کنید زیرا،سردی شدن این وسیله باعث افزایش گردش خون و لیفت پوست صورتتون می شودو مانع از بروز پف و التهاب پوست صورتتون می‌شود.
استفاده از جید رولر برای مالیدن کرم‌ها روی پوست صورت هم فکر کاربرد داره تا لوازم آرایشی بهتر روی پوست صورت بخوابد.
استفاده از جیدرولر،به همراه روغن های ویژه ماساژ صورت این است که،می‌تواند به،کلاژن سازی پوست صورتتون کمک کند و ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر برایتان به ارمغان بیاورد..

 استفاده از این وسیله به‌ روتین خوبی برای مراقبت از پوست خواهد بود.برای شروع، ماساژ را از روی گونه‌ها آغاز کنید و به‌سمت بخش‌های دیگر پوست بروید.
ماساژ صورت با جیدرولر، باعث می‌شود مایعات اضافی بیشتری از سیستم لنفاوی‌تان خارج شوند.
محصولات مراقبت پوستی در کنار جید رولر چیست؟ استفاده از کرم ها سرم‌ها و روغن‌های مناسب پوست درکنارماساژدادن با جید رولر می‌تواند ترکیبی معجزه وموفقیت‌آمیز برای مراقبت از پوست‌تان باشد.
روغن‌ها و سرم‌ها به ماساژدادن بهتر پوست باجید رولرکمک زیادی می‌کنند.وباعث افزایش کلاژن سازی پوست صورتتون می شوند.
چه زمانی باید از جیدرولر استفاده کرد؟ شما می توانید طبق آموزشی که می‌بینید صبح ها بعداز خواب یا شب‌ها قبل از خواب از جیدرولر استفاده کنید وحتی شب‌ها برای زدن کرم شب با کمک جیدرولز صورت خودرا لیفت کنید.

عوارض جانبی استفاده از جیدرولر چیست؟

استفاده از این وسیله عوارض خاصی ندارد، مگراینکه صورتتون دارای اگزما ،تاول،تبخال ویا جوش های چرکی و دارای التهاب باشد باید قبل از استفاده پوست صورت خودرا درمان کنید.

بعدازجیدرولر برای جوانسازی ولیفت صورتتون استفاده کنید.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۴

نظرات

اولین نفری که نظر می دهد شما باشید